Wednesday, June 19, 2019

6 Weidera Efekty Po Tygodniu

  • 6 Weidera - Efekty po 42 dniach! A6W

    Efekty wytrwałości podczas ćwiczeń z programem Aerobiczna \"6\" Weidera :)
    Watch Now
  • Czy A6W jest skuteczne? Co o tym myślę

    Na tym kanale was nie okłamuję i jak uważam ze coś jest nie skuteczne lub po prostu są lepsze treningi to wam to powiem. Według mnie A6W jest dobrym ...
    Watch Now
  • Aerobiczna 6 Weidera - Katarzyna Dziurska - Odchudzanie bez kitów

    Trening ten jest materiałem instruktażowym ćwiczeń wchodzących w skład treningu Aerobicznej 6 Weidera. Jak sama nazwa wskazuje, ćwiczeń jest sześć.
    Watch Now
  • 6 Weidera - Efekty po 21 dniach! A6W cz.2

    Kolejna bohaterka zmagań z Aerobiczną \"6\" Weidera :)
    Watch Now
  • Metamorfoza- JAK SCHUDNĄĆ W MIESIĄC #005

    Dziś mam dla Was film z efektami ćwiczeń mojej miesięcznej metmorfozy. Dokładne zdjęcia i filmy przed i po :) Czekam na Wasze opinie :* Jesteście ciekawi ...
    Watch Now
  • 30 Dni Pompek aż do NIEBA / EPIC CHALLENGE

    Przez 30 Dni (z przerwami na regenerację) robiłem pompki od podstaw do Supermana. Na dole opisu, pełny plan treningowy tego wyzwania oraz inne treningi ...
    Watch Now
  • Efekty 5 miesiecznej masowki!

    Tak, jest z czego rzezbic. Problem? Siemanko Prezesie! Jak tam treningi/dieta? Utwor muzyczny uzyty z zgoda autora/artysty: V-Unit- V dla siłowni (Klata, plecy, ...
    Watch Now
  • Efekty ćwiczeń z Mel B ! 4 miesiące, totally fit , effects of training with Mel B, 4 months

    Efekty po 4 miesiącach ! Oświadczam, że nie jestem właścicielką zdjęć bohaterek przemian, źródło materiałów - podane jest w treści w filmu.
    Watch Now
  • A6W efekty - ćwiczenia na mięśnie brzucha

    Jeżeli chcesz zobaczyć jak wygląda mój brzuch aktualnie i sprawdzać efekty w przyszłości to polub mój fanpage ...
    Watch Now
  • Aerobiczna Szóstka Weidera

    WIECEJ NA NOWYM KANALE: YOUTUBE.pl/KULTURYSTYKI100PRO Aerobiczna Szóstka Weidera.
    Watch Now
  • Zdjęcia PRZED i PO ODCHUDZANIU kłamią.

    Moje spojrzenie na zdjęcia przed i po redukcji, przed i po odchudzaniu - jak zwał tak zwał - nie lubię ich, bo bardziej mnie demotywują niż zagrzewają do walki z ...
    Watch Now
  • Efekty po 2 tygodniu ćwiczeń ( 4m + 2w )

    Jest to mój dzienniczek, w którym wstawiam filmy od 4 miesiąca ćwiczeń co 2 tygodnie. Nowe filmiki pojawiają się w co drugie poniedziałki wieczorem. This is ...
    Watch Now
  • Efekty po 5 tygodniach ćwiczeń ( 5m + 1w )

    Jest to mój dzienniczek, w którym wstawiam filmy od 4 miesiąca ćwiczeń co 2 tygodnie. Nowe filmiki pojawiają się w co drugie poniedziałki wieczorem. This is ...
    Watch Now
  • Efekty ćwiczeń (Chodakowska mi pomogła)

    Ten film powstał przy użyciu Edytora wideo YouTube (http://www.youtube.com/editor).
    Watch Now
  • Efekty po 3 tygodniu ćwiczeń ( 4m + 3w )

    Jest to mój dzienniczek, w którym wstawiam filmy od 4 miesiąca ćwiczeń co 2 tygodnie. Nowe filmiki pojawiają się w co drugie poniedziałki wieczorem. This is ...
    Watch Now
  • Aerobiczna szóstka Weidera (6) ♦ Dzień 1

    http://www.Fitappy.eu ♢ A6W - cz. 1 - Dzień Pierwszy.
    Watch Now
  • Efekty po 1 tygodniu ćwiczeń ( 4m + 1w )

    Jest to mój dzienniczek, w którym wstawiam filmy od 4 miesiąca ćwiczeń co 2 tygodnie. Nowe filmiki pojawiają się w co drugie poniedziałki wieczorem. This is ...
    Watch Now
  • Ćwiczenia 12 tydzień - Aerobiczna 6 Weidera - START!

    Wiosna już niebawem (chyba?!) czas ruszyć się, dzisiaj dorzucamy sobie A6W, czyli aerobiczną 6 Weidera i zaczynamy od dzisiaj. Był tydzień przerwy w ...
    Watch Now
  • 8 minut dziennie na miesnie brzucha ( Brzuch w 8 minut )

    \"Brzuch w 8 minut / ABS 8 minut\" to idealny program treningowy dla ludzi którzy chcą popracować nad swoim brzuchem a nie mają zbyt wiele czasu by móc go ...
    Watch Now
  • Ewa Chodakowska i turbo wyzwanie - efekty po miesiącu ćwiczeń

    Witam Was Kochani! Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje efekty, przemyślenia i wnioski na temat popularnego programu Ewy Chodakowskiej - Turbo wyzwanie.
    Watch Now

No comments:

Post a Comment

Ultimo Romance Cifra

Último Romance - Los Hermanos (aula de violão) INSCREVA-SE: http://bit.ly/1240tnX Aula + cifra em http://cifraclub.tv/v553 - Aula de violão...